• 762 3444 / 4556
  • security.dept@upnm.edu.my

Visi, Misi & Piagam Pelanggan



Visi & Misi



    VISI

    Menjadi entiti yang cemerlang dengan memberikan perkhidmatan keselamatan selaras dengan wawasan UPNM.

    MISI

    Memberikan perkhidmatan keselamatan selaras dengan pelan strategi universiti.




Piagam Pelanggan



  1. Memberikan perkhidmatan kaunter yang sentiasa cepat dan menepati kehendak pelanggan.

  2. Menjawab panggilan telefon secepat mungkin dan tidak lewat daripada 3 deringan.

  3. Beriltizam untuk memberi perkhidmatan yang cekap dan mesra pelanggan.



  4. Melahirkan anggota keselamatan yang berkualiti, berdaya saing dan berupaya untuk terus maju.

  5. Menjadikan Universiti Pertahanan Nasional Malaysia yang terkemuka melalui perkhidmatan keselamatan yang berkualiti.

  6. Memantapkan Sistem Keselamatan yang berkualiti, cekap dan berkesan, telus dan mesra pelanggan berteraskan nilai-nilai murni.

  7. Melaksanakan sesuatu kerja yang telah diamanahkan agar dapat dicapai dengan berkesan.


PIAGAM PELANGGAN


  • Memberikan perkhidmatan kaunter yang sentiasa cepat dan menepati kehendak pelanggan.
  • Menjawab panggilan telefon secepat mungkin dan tidak lewat daripada 3 deringan.
  • Beriltizam untuk memberi perkhidmatan yang cekap dan mesra pelanggan.
  • Melahirkan anggota keselamatan yang berkualiti, berdaya saing dan berupaya untuk terus maju.
  • Menjadikan Universiti Pertahanan Nasional Malaysia yang terkemuka melalui perkhidmatan keselamatan yang berkualiti.
  • Memantapkan Sistem Keselamatan yang berkualiti, cekap dan berkesan, telus dan mesra pelanggan berteraskan nilai-nilai murni.
  • Melaksanakan sesuatu kerja yang telah diamanahkan agar dapat dicapai dengan berkesan.